Sydlollands Jægerforbund

Resultat Kombiskydning 2014

Dagens resultat var positivt, selvom der var plads til ekstra skytter på skydebanen, da Sydlollands Jægerforbund afholdt Kombiskydning i weekenden. Men dem som mødte op havde en god dag og humøret og skydelysten var stor. Igen i år var det dejligt at se, at den unge skytte Mette Vendelbo hævdede sig, og blev nr. 2 i øvrige klasser, kun overgået af sin mor. Formand Kim Svendsen kunne om eftermiddagen ønske alle en fortsat god dag efter kundgørelsen af flg. placeringer: Kombiskydning: Mesterrække. 1. Henning Vendelbo, 2. Tom Jensen, 3. Peter Larsen. Bagdue: Mesterrække. 1. Kim Jensen, 2. Henning Vendelbo, 3. Tom Jensen. Andeskydning: Mesterrække. 1. Kim Jensen, 2. Claus Rasmussen, 3. Tom Jensen. Spidsdue: Mesterrække. 1. Henning Vendelbo, 2. Tom Jensen, 3. Claus Rasmussen. Kombiskydning: Øvrige rækker. 1. Helle Vendelbo, 2. Mette Vendelbo, 3. Ivan Larsen. Bagdue: Øvrige rækker. 1. Rene Meincke, 2. Peter Rasmusen, 3. Helle Vendelbo. Andeskydning: Øvrige rækker. 1. Rene Meincke, 2. Helle Vendelbo, 3. Peter Rasmussen. Spidsduer: Øvrige rækker. 1. Rene Meincke, 2. Peter Rasmussen, 3. Helle Vendelbo. Fast Hjerte: 1. Michael Olsen, 2. Helle Vendelbo, 3. Ivan Larsen og endelig blev Monte Carlo vundet af Tom Jensen.